Nyt taas palasin tänne kirjoittamaan,
en olekaan ehtinyt kirjoittaa vähään
aikaan. Mutta onko minulla taaskaan
mitään kirjoitettavaa.
 
Minä olen jo kauan halunnut alkaa
kirjoittaa blogia, minä olen etsinyt
paikkaa missä moni kävisi kommentoimassa
minun kirjoituksia. Jotakin paikkaa missä
jotkut oikeasti haluaa lukea toisten ihmisten
tekstejä. Ja nyt minä olen löytänyt sen, tai
nyt, jonkin aikaa sitten löysin tämän vuodatus.netin.
En tietenkään löytänyt tätä itse vaan yhdessä netti-
sivussa oli jonkun bloginpitäjän laittama linkki,
joka vei hänen sivulleen. Sitten vain etusivulle
ja tekemään omaa blogia :). Tosi kiinnostavaa tekstiä,
uskon.
 
Jos sitten keksisi vielä jonkin
järjellisen aiheen josta kirjoittaa.
Minä näin yksi yö ihan outoa unta,
se on sekoittunut minun päässä täydellisesti.
Minä aloin sitten miettiä että miksi minä
näin semmoista unta mitä minä nyt sitten
näinkään. Minä tajusin että minä näin sen
unen siksi, koska minulla oli ollut niin
paljon kaikkea tekemistä päivällä että minä
olin jättänyt erään asian syrjään, niin sit-
ten yöllä minun mieli lepäsi ja antoi sen
ajatuksen pyöriä minun päässä. Okei kukaan
ei ymmärrä sanaakaan minun puheista... :)

Meemi: Lempi kirja/kirja sarja?